anoniem Geplaatst: 19 februari 2004 Delen Geplaatst: 19 februari 2004 Hallo, Ik zou graag willen weten of het mogelijk is met een laserprinter op fotopapier redelijk tot goede afdrukken te maken. Groetjes, Hein Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 [quote:dbe7a58eaa="hvgerwen"]Hallo, Ik zou graag willen weten of het mogelijk is met een laserprinter op fotopapier redelijk tot goede afdrukken te maken. Groetjes, Hein[/quote:dbe7a58eaa] Indien je geen ADSL hebt meld je dan even terug (eventueel met merk en type printer) Anders hier beginnen?? http://www.google.com/search?hl=nl&q=glossy+papier+laserprinter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Zie ook laatste Computer!Totaal Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Een laserprinter print zover ik weet alleen af op fotopapier dat voor laserprinters geschikt is (ik geloof dat het extra ruw is). Bij een spekglad velletje wrijf je het er zo weer af, zelf na uren drogen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen