Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:a67dba3715="PoLaT"]Hallo allemaal, ik heb een laptop aangeschaft 2e hands. Maar het laptop werkt alleen met adapter, dus als ik de adapter uit stekker af haalt, dan schakelt ie automatisch af, wat kan die oorzaak nou zijn??? CeZaA...[/quote:a67dba3715] Je mag dan denk ik veronderstellen dat de batterij dan kaduuk is. Niemand in je omgeving met de zelfde laptop waar je de batterij even van kunt lenen?
Link naar reactie
[quote:7c3f8b39f6="PoLaT"]Nee het gaat niet om de instellingen van Accu, het probleem is van adapter of accu, maar ik weet niet welke???[/quote:7c3f8b39f6] Die instellingen moet je zoeken in energiebeheer. Daar zal wel een instelling verkeerd zijn, mits je accu niet dod is.Normaal gesproken heb je een progsel. Dan kun je in de systray de status van de accu zien. Als ie op netstroom draait, zie je dan ook geen icoontje met een stekkertje in de systray? zoniet, staat de weergave daarvan uit. Die kun je ook weer aanzetten in energiebeheer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...