Ga naar inhoud

Nieuwe pc, met of zonder HT processor ?

Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe pc gaan kopen bij Paradigit. Nou heb ik op hun site gekeken en zie ik daar bij de FLEX pc's dat er pc's met en zonder HT processors zijn. Nou is mijn vraag, is het merkbaar als je een processor met of zonder HT hebt. M.a.w. is het raadzaam om met HT aan te schaffen of kun je het geld beter besparen voor wat anders. En waar moet ik nog meer op letten bij het aanschaffen van nieuwe pc. Ik gebruik hem voor internet, bewerken van digitale foto's (geen zware bewerkingen), games (de nieuwste games en graag op beste resolutie) en wat typwerk. Alvast bedankt voor jullie reactie. Mystery
Link naar reactie
[quote:ae2d4d6442="Mystery1"]Ik wil een nieuwe pc gaan kopen bij Paradigit. Nou heb ik op hun site gekeken en zie ik daar bij de FLEX pc's dat er pc's met en zonder HT processors zijn. Nou is mijn vraag, is het merkbaar als je een processor met of zonder HT hebt. M.a.w. is het raadzaam om met HT aan te schaffen of kun je het geld beter besparen voor wat anders. En waar moet ik nog meer op letten bij het aanschaffen van nieuwe pc. Ik gebruik hem voor internet, bewerken van digitale foto's (geen zware bewerkingen), games (de nieuwste games en graag op beste resolutie) en wat typwerk. Alvast bedankt voor jullie reactie. Mystery[/quote:ae2d4d6442] als dit je enige dingen zijn die je er mee doet, dan kun je net zo goed zonder HT nemen. het verschil in reallife in games/office werk is dan zo te verwaarlozen dat je het verschil niet zal merken. zoek maar eens op www.google.nl naar benchmarks aangaande HT, dan zul je zien dat het haast tot niets uitmaakt...
Link naar reactie
voor games en office moet je ook eens kijken naar de Athlon 64 3200+, is over het algemeen wat beter in die toepassingen dan een P4. De ti-4200 kan nog wel even mee, ondanks dat hij aardig verouderd ;) FSAA en AF kun je niet gebruiken, maar als je alles op 1024*768 zet en geen AF en FSAA zet kan het nog wel ff. Wil je hogere resoluties en AF en FSAA wel gebruiken moet je eens kijken naar een Radeon 9800 pro. De FX 5200 welke standaard in die flex-pc's zitten is iig slechter\langzamer dan je huidige ti-4200 !! Je moet ff gaan kijken wat je wil vervangen, boxen, toetsenbord, muis, monitor e.d. heb je waarschijnlijk allemaal al. Dus alleen de onderdelen vervangen welke nodig zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...