anoniem Geplaatst: 16 februari 2004 Delen Geplaatst: 16 februari 2004 Wie kan mij helpen? Ik had een HP deskjet 720 die uitstekend werk leverde. Tot plots de kleuren overwegend blauw weergegeven werden. Cartridges OK. De printer via USB vervangen door een HP 970 Cxi. Werd onmiddellijk herkend. Correct printen ho maar. Rood is bruin, geel is groenig enzovoort. Verandering van instelling geeft geen ander resultaat. Testpagina zegt dat alles OK is, printer wordt herkend maar kleuren blijven fout. Wat doe ik verkeerd??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Kun je de printer ook uitlijnen enzo bij printerinstellingen of de bijgeleverde software??? Meestal zit er in de software ook wel een tooltje om de inktkoppen te cleanen. Misschien helpt dat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 of test eens met een andere cartridge... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 vraag is of de ts gediend is met een hardware-oplossing. wanneer hij bij twee printers op dezelfde pc dezelfde fouten krijgt, móet dat wel aan de aansturing vanuit de pc liggen. tenzij.... de ts natuurlijk de cartridges mee om zette. maar daar moet hij hij zelf een antwoord op geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 [quote:5fd49309df="adzelf"]Wie kan mij helpen? Ik had een HP deskjet 720 die uitstekend werk leverde. Tot plots de kleuren overwegend blauw weergegeven werden. Cartridges OK. De printer via USB vervangen door een HP 970 Cxi. Werd onmiddellijk herkend. Correct printen ho maar. Rood is bruin, geel is groenig enzovoort. Verandering van instelling geeft geen ander resultaat. Testpagina zegt dat alles OK is, printer wordt herkend maar kleuren blijven fout. Wat doe ik verkeerd???[/quote:5fd49309df] Is er misschien om welke reden dan ook iets met instelling van de kleurprofielen gebeurt? kijk eens of je hier wijzer kunt worden: http://h20015.www2.hp.com/en/documentIndex.jhtml?reg=&plc=&lc=en&cc=us&prodId=dj720c&cat=solve&docparent=70601880&pagetype=70601097 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen