Ga naar inhoud

Cannon printer probleem

Aanbevolen berichten

Ik heb een jaar geleden een Cannon smartbase mpc 400 gekocht,dat is zoon all-in-one printer hij heeft een hele tijd goed gewerkt tot een weekje geleden toen deet hij iets raars.Ik gebruik de alleen printer voor het printen op fotopapier(van hp).Het probleem is. [b:b880144bb0]Wat is het probleem[/b:b880144bb0] Waneer hij gaat printen is het eerste stukje nog oke,maar dan komen er ineens een rood/blauwe strepen over het hele papier ondeveer 2 cm(zie *jes).Na dat we dat gehad hebben gaat het gewoon weer goed. [b:b880144bb0]Wat heb ik al geprobeert[/b:b880144bb0] Ik heb in het menu van de printer al tientalen keren ''reinigen'' uitgevoert en ik heb de printer meerdere keren op nieuw uitgelijnd.En de inctpatronen zijn nog goed vol. + = het A4 je * = de plaats van de strepen waar ik het over heb ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ **************************** **************************** ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++ Kan iemand mij en mijn printer helpen,Dank Nee,ik heb nog een paar printjes gemaakt en de strepen komen ook op andere plaatsen.
Link naar reactie
[quote:77ae535ff0="real rock"]kan het ook komen door het bijvullen van de inkt patonen? at ging normaal gewoorn erg goed.[/quote:77ae535ff0] Dat lijkt mij toch wel sterk 8) Ik denk gewoon dat er iets in je PC veranderd is. Je moet gewoon eens je printer opnieuw installeren. Als ie het fan nog niet doet, kun je misschien Systeem herstel gebruiken (alleen als je Windows 2000 of XP hebt)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...