anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Beste mensen, Het bladerwieltje van m'n muis springt steeds terug op [i:b235cb3eb0]een[/i:b235cb3eb0] regel per keer. Ik wil hem echter op 3 regels per keer hebben staan. Als ik dat aanpas, gaat het goed totdat ik herstart. Het geldt zowel bij instellen via het configuratiescherm als via TweakUI. Wie weet raad? Maakt het misschien uit dat ik de muis gebruik naast het touchpad van mijn laptop? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Heb je al geprobeerd om het touchpad uit te zetten? Mijn optical muis doet ook zoiets dergelijks, maar dan alleen aan het begin/einde van een pagina. Verschil is echter dan mijn instellingen wel behouden na een herstart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Nee, dat heb ik niet geprobeerd. Als ik hem meeneem onderweg, gebruik ik juist het touchpad. Als ik hem dan telkens weer aan en uit moet zetten vind ik dat te onhandig vergeleken met het probleem van het bladeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Dit heb ik ook gehad met mijn draadlose logitech muis. Heb je de driver die door je OS is gevonden geinstalleerd? Zoja, download dan de originele driver die bij je muis hoort dat was voor mij de oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Wel aan gedacht, maar dat gaat niet goed. Probleem is namelijk, dat de originele MS driver alleen geinstalleerd wil worden als hij meteen de driver voor mijn touchpad verwijdert. Dat weiger ik dus. Consequentie is dat er een standaard muisdriver gebruikt wordt: "HID-compliant muis". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2004 Misschien heb ik de oplossing gevonden; kan interessant zijn voor andere users: Het ligt idd aan het touchpad. Toevoegen van de volgende sleutel in het register lijkt te voorkomen dat de instellingen teruggezet worden naar standaardwaarden: [code:1:ab176e1508]HKLM\Software\Synaptics\SynTPEnh AllowWheelSettings = REG_DWORD 1[/code:1:ab176e1508] -Maarten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen