Ga naar inhoud

e-mail problemen

Aanbevolen berichten

Ik heb ineens problemen met me e-mail. Ik kan geen e-mail meer legen via outlook. Dan moet ik het via me planet doen. Ik krijg dit te zien: Er is mogelijk een Outlook Express-archiefbestand beschadigd. Gebruik een hulpprogramma zoals ScanDisk om beschadigde bestanden te controleren en te herstellen. { hier stond nog info over me e-mail account maar dat is niet belangrijk } Foutnummer: 0x800C0155 Wie weet hoe ik aan dit programma kan komen of hoe ik dit anders kan oplossen? want dit is nogal zwaar k*t dak steeds via planet me e-mail moet legen en dan kan ik niet eens bijlages openen. Gr Lesley
Link naar reactie
Lesley, ScanDisk zit gewoon op elke Windows. Dus gewoon op Start klikken, Uitvoeren en Scandisk intypen. Alle Windows (behalve XP en NT) versies draaien dit automatisch als je de PC opnieuw opstart na niet op de correcte manier afsluiten (b.v. op de resetknop drukken bij vastlopen). Jan de Boer PS: Lesley, zo te zien ben je nog heel jong (geen punt), maar dat onderschrift van je is bijzonder kinderachtig, past hooguit bij een peutertje van 3 jaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...