Ga naar inhoud

Drr-geheugen werkt niet

Aanbevolen berichten

Ow dat is niet die je hebt, maar ik kan ook nergens die vinden. Wel een P4S533 E P4S533 VM P4S533 Ow bij google enzo vind ie hem wel. even verder kijken. Aha, nou zie ik het, het is zo dual bord. er kan maar tot PC2700 in. heb je het SDRAM geheugen eruit gehaald? idd: http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P4S533-MX&langs=01
Link naar reactie
[quote:bb9f75143c="JanBr"]ja, die heb ik er uit gehaald...Het ligt volgens mij niet aan het geheugen, want ik heb 3x omgeruild voor een andere. Bij eentje starte de computer niet eens op, hij gaf alleen een langdurige piep.[/quote:bb9f75143c] En wat is dat, dat kan je zien in je moboboekje. Misschien moet je in je bios instellen dat je ddr geheugen gebruikt ofzo.
Link naar reactie
[quote:f92892989a="JanBr"]Bij de plaatselijke computerwinkel. Is zondag he, word lastig:P[/quote:f92892989a] Ik zei niet dat je dat NU moest doen maar bij de plaatselijke computertoko horen ze het wel te weten. Beschrijf anders nog een heel precies weat je gedaan hebt op een rijtje. dus je begint met je specs hoe het eerst was dan van: ik deed de comp uit. haalde de kap eraf. ik haalde het sdram geheugen uit de sdram sloten. enz. enz,
Link naar reactie
ok....hier komt een gedetaileert verslag van mijn avontuur met het vervangen van me geheugen. Zondag 1 Februari: Ik zat op me kamer Pes3 te spelen, me vader kwam binnen en verrasde me met nieuw geheugen, het was A-merk 512mb drr-ram geheugen 400mhz pc2700. Ik zette me computer uit, haalde de stroom er vanaf. Haalde de kap er vanaf, en daarna voorzichtig de bijde sdram bankjes ook. Ik keek hoe om me drr-geheugen moest, daarna in welk slot. Ik deed het geheugen er in, deed de kap er weer op. En zette me computer weer aan, alles ging goed. Na 4,23 minuten liep me computer vast, dit gebeurde meerde malen. Ik haalde het drr-ram geheugen er weer uit, en stopt de sdram-geheugen weer terug. Zaterdag 7 februari: 15.00 uur Me vader kwam thuis met een nieuw geheugen bankje, ik herhaalde het vorig proces. En zette de computer weer aan, de computer begon met een lange irritante piep. Ik zette de computer weer uit, en ik haalde me vader. Me vader vond deze piep ook irritant, en besloot om deze geheugen om te ruilen. 17.15 uur Me vader kwam weer thuis met een nieuw geheugen bankje, en ik herhaalde het eerste proces weer. Weer liep me computer na een paar minuten vast, het viel mij op dat dit alleen in windows gebeurde. Ik besloot om windows er opnieuw op te zetten, dit hielp niets. Ik zette de sdram geheugen er weer in. Zondag 8 Februari: Ik besloot om op het computertotaal forum een bericht te plaatsen, er werd gevraagd of ik een gedetaileert verslag gaf. Dit gaf ik. Will be continued.:P zo goed?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...