anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Hallo, ik zit met een probleem met de muis. Als ik met een programma of op een forum of gewoon op internet aan het werken ben loopt de muis steeds vast, waardoor ik de computer steeds moet resetten. Dan doet ze het weer even en loopt na een tijdje weer vast. Wij hebben al de nieuwste software van ons toetsenbord en muis gedownload, maar niets helpt. Het gaat om een trust toetsenbord en draadloze optische muis type Trust 280KS, de ontvanger voor de muis zit in het toetsenbord verwerkt. Ook heb ik de muis van mijn zwager geprobeerd, dit is een op USB aansluiting, want ik dacht dat misschien de poort van de muis stuk was maar ook hier deden de problemen zich voor. Ook kreeg ik vanmorgen geen beeld bij het opstarten na resetten wel weer, heb een nieuwe vga kaart. Wie kan mij verder helpen, alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Heb je al gekeken of je een virus opgelopen hebt? P.s. om wat voor systeem gaat het precies? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Hallo wij hebben een 2200 mhz athlon processor, 512 mb ram, 120 harde schijf 7200 , 17 inch tft monitor,sound blaster pci, vga kaart Geforce4, moederbord elitegroup K7VZA van 1000mhz overclocked tot 2400mhz,dvd-cdrom speler goldstar 12x40, cd brander 12x32x, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2004 Heb je al eens een andere muis geprobeerd. Probeer eens een andere muis op de USB/poort en op de PS-2 poort. Het zou ook kunnen dat gewoon een virus zich aan het vervelen is op jouw PC 8) :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2004 hadden we al geprobeerd. zelf hebben we een ps2 muis, die van mijn zwager is een usb muis beiden optisch. we hebben norten anti vierus 2004 deze geeft geen vierussen aan, zelf niet met zijn laatste LIVEUPDATE. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen