anoniem Geplaatst: 4 februari 2004 Delen Geplaatst: 4 februari 2004 hoi Ik ben laatst in het bezit gekomen van een bluetooth desktop van Microsoft. Deze heeft een week of 2 goed gewerkt, totdat ik de computer van dag op nieuw opstarte Toen werd mijn keyboard niet meer herkent. Ik heb de volgende stappen ondernomen maar niet kunnen oplossen. Ik heb het toetsenbord uit de Draadloze verbinding gehaalt en de setup opnieuw gestart de Intellitype. maar het toetsenbord wordt niet gevonden. Zelfs de Bluetooth stack opnieuw installeren lost het probleem niet op maar de muis doet het wel. Is er iemand die soortgelijk probleem heeft? en misschien relevante info heeft waarom juist mijn toetsenbord ermee ophoud.. PLZZZZZZ help :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2004 wellicht een domme opmerking, maar is de batterij van het toetsenbord niet leeg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2004 lol nee maar hij doet het weer wat heb ik gedaan dit gaa naar instellingen dan naar configuratiescherm dan naar printers en ander hardware en dan draatlosen verbinding en dan staat er MS muis en MS keybord je moet dan MS keybord verwijder en dan op nieuw connet dan en hij doet het weer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen