Ga naar inhoud

HDD Samsung SP1614C


Aanbevolen berichten

1: kan ik nog geen antwoord op geven (heb de PATA versie besteld bij Gistron voor 107€). Wellicht dat ik er binnenkort wat over kan zeggen. Uit de tests komt ie in het algemeen goed naar voren, zeker qua geluid. 2: hij is 80GB per platter (disk). Volgens samsung: "80GB Formatted Capacity [i:b7a424abd8]Per Disk[/i:b7a424abd8]". Die 160GB disk heeft 2 platters, vandaar. 3: zie [url=http://www.prijsindex.net/show/onderdeel/onderdeelid=10219] hier [/url] voor een lijst. Meer info op www.google.nl :) Als je er meer over wilt weten kan ik als het goed is binnenkort ervaringen delen. Ik heb wel de P-ATA ipv S-ATA maar dat zou qua stilte/snelheid niet zoveel uit moeten maken.
Link naar reactie
Hee ik heb hem aan de praat. Ik was eerst bang dat ie het niet deed. Ik hoor namelijk helemaal niks :) ongelofelijk. Hij is een flink stuk stiller dan mijn oude 20GB Seagate disk (hoewel dat toch een 5400 RPM disk was). Dat zit dus wel goed. Een flink stuk sneller ook nog eens. Een probleempje was dat Windows XP eerst niet de volledige grootte zag (zag maar 137GB ipv 160) en dat ik in het begin nogal wat last had van vastlopers. SP1 installeren hielp hierbij, want ik ben verder geen problemen tegengekomen. Oftewel: thumbs up!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...