anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Delen Geplaatst: 2 februari 2004 Op welke ondedelen moet je vooral de aandacht richten als je gaat verhuizen? Ik heb laatst iets opgevangen dat je de harde schijf moet vastzetten, maar wat dat nu weer is, weet ik niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 Harddisks parkeren tegenwoordig zelf, geen reden om je druk te maken dus. Als je een zware koeler op je processor hebt, moet je wel voorzichtig zijn met het vervoer. Verder gewoon voorzichtig met je computer omspringen, en zorgen dat ie niet nat wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 Als je UPC hebt alles aangetekend verzenden en om bevestiging vragen Kreeg laatst een rekening van 2001 ! Overal een kopie van bewaren. Het is nl een administratieve k** rommel daar. Hardware bij grote verschillen in temperatuur even laten aclimatiseren voordat je het weer aansluit. [niet pc] koelkast diepvries 24 uur uitlaten staan [/niet pc] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 Als je niet erg zeker bent hoe alles aangesloten is zou je alle stekkers kunnen labelen, wat waar aangesloten zit. Vooral handig voor apparatuur die op com poorten aangesloten is. Je propt het stekkertje altijd in het verkeerde gat. Groet, Stofnest. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 En als de gelegenheid zich voordoet, kostbare en kwetsbare spullen zelf meenemen in een luxe wagen. Dus niet mee met de verhuiswagen, als je op die wijze gaat verhuizen. Veel genoegen op je nieuwe woonstek! :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 ik zou zeggen: kostbare spullen wel laten vervoeren door de verhuizer; als zij het mollen betaalt hun verzekering. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Klopt Jackdegek, maar als je een zelfverhuizer bent met een gehuurde vrachtauto, dan prefereer ik een luxe auto. Ik heb altijd zelf verhuisd, een reguliere verhuizer is onbetaalbar, tenzij je werkgever de verhuiskosten op zich neemt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Als je zelf verhuist is het idd een andere zaak, dan ben je natuurlijk voorzichtiger met je kostbare spullen, maar het vervoer van een pc is over het algemeen goed te doen, ik sleep mijn pc van tijd tot tijd ook naar een lan party, geen probleem. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Gewoon zorgen dat alles goed vast zit, en dat je weet hoe de stekkers zaten... En zorgen dat de boel niet om kan vallen :) Succes met verhuizen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2004 Nog even een tip om je monitor (als je zo'n zware glazen bak hebt) te vervoeren. Leg je monitor op de beeldbuis, met een deken eronder. Als je het ding rechtop zet (zoals op je bureau) dan kan er het een en ander afbreken als je door een kuil rijdt. Waarbij dan de buitenkant nog het minst problematisch is. Een kennis van me had ene gebroken printplaat door het verkeerd vervoeren van het ding. Met de buis naar beneden heb je het zwaaste punt op de bodem. Zou je dit niet doen dan beweegt en buigt de buitenkant, is het kuiltje te groot dan zegt het materiaal simpel weg "Krak". Groet, Stofnest. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen