anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Met mijn oude Sony brander 8X4X24 altijd audiotracks gebrand op 2x speed. Altijd succesvol. Al weer enige tijd een Lite On met 52X24X52, met minimale brandsnelheid 4X. Mijn oude cd speler lijkt met op 4X gebrande schijfjes problemen te hebben. Terwijl deze schijfjes in andere cd en dvd spelers probleemloos afspelen. De laatat gebrande audio cd, diverse losse tracks, eerst een image gebrand, was werkelijk brak. Met horten en stoten komt klinkt de muziek. Gebrand op TDK metallic. Dezelfde image opnieuw gebrand op een TDK. Maar nu met 12X speed. Warempel, deze cd speelt zonder problemen af in mijn oude cd speler. Is er een theorie, dat met de huidige generatie branders en dito cd-r's het niet zo vanzelfsprekend is, dat juist het branden op een zo laag mogelijke snelheid het beste resultaat geeft, maar dat je juist wat sneller moet branden? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Het is eerder hier aan de orde geweest, bij cdfreaks of tweakers staan er ook reviews hierover. Het is een fabeltje dat als je audio brand hij op de laaagtse (lage) snelheid) moet. Het kan aan vele factoren liggen, met name de bron. Hoe goed is de audio geript (hoe goed is de cdrom speler-voorkeur brander in DAE digital audio extraction) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen