Ga naar inhoud

Toetsenboard inc muis, welke?

Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuw toetsenboard (met muis) kopen. Nu zie ik deze 2 te koop bij dixons, alleen vraag ik me af welke ik het best kan nemen. Heeft iemand tips/ervaringen met een van deze of andere vergelijkbare sets? ([url=http://www.dixons.nl/Store/productList/productVergelijking.asp?cat=Computers&menucat=Computers%5FRandapparatuur&subcat=Computers%5FRandapparatuur%5FKeyboards&scindex=6&subsubcat=Computers%5FRandapparatuur%5FKeyboards&prid=0007038456&chkPartikelNr1=0007038456&chkPartikelNr2=0007040320&chkCount=2]Klik hier[/url]) Alvast Bedankt!
Link naar reactie
[quote:0f7324a407="k_koen_k"]Ik denk dat ik maar voor de Logitech ga... Al lijkt het me toch vrij vervelend dat ie helemaal plat is... Maar dat is zeker alleen een kwestie van wennen?[/quote:0f7324a407] Hoe bedoel je plat, dat er geen pootjes onder zitten ofzo? Maar je moet sowieso wennen aan het toetsenbord, eigenlijk aan elk toetsenbord moet je wel wennen.
Link naar reactie
[quote:59bf7e1d6b="k_koen_k"]Ja, omdat er geen pootjes onder zitten... Elk TB waarmee ik tot nu gewerkt heb, heeft pootjes gehad, vandaar... Maar dat went wel? Of is het alleen handig zo'n ding te komen als je liever zonder pootjes werkt?[/quote:59bf7e1d6b] Ik heb er op ggetypt en gespeeld, nou vind ik dat kl*te, door dat zero degree tilt ontwerp, wat de meeste mensen geweldig vinden, maar dat ie een te kleine hoek had, had ik geen last van. Hij is gewoon al wat hoger. By the way, je mag hem toch wel even in de winkel uitproberen. Als je het echt niks vind koop je hem gewoon niet.
Link naar reactie
[quote:af1a466ecc="Kakashi"]huh?? daar zitten wel pootjes op hoor, ik zit hier trouwens met het zelfde toetsenbord maar dan in het wit en met draad... als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit op een betere ramplank getypt :)[/quote:af1a466ecc] [size=9:af1a466ecc]inderdaad erg fijn toetsenbord, totdat je er een glas cola overheen gooit, dan gaat het wat stroever :)[/size:af1a466ecc]
Link naar reactie
ik heb nu de Microsoft Bluetooth Optical Desktop en die is super ik gebruik hem voor games en daar is hij zeer goed in om dat hij geen lag geeft dus als ik jouw was en je heb wat gled voor een goede TO BO pak dezen dan ooja daar zit ook een MS BT muis bij en hij ziet er super mooi uit PS: op dezen TO BO zit wel pootjes onder
Link naar reactie
[quote:6b6cc30843="Ruudfeen"][quote:6b6cc30843="Kakashi"]huh?? daar zitten wel pootjes op hoor, ik zit hier trouwens met het zelfde toetsenbord maar dan in het wit en met draad... als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit op een betere ramplank getypt :)[/quote:6b6cc30843] [size=9:6b6cc30843]inderdaad erg fijn toetsenbord, totdat je er een glas cola overheen gooit, dan gaat het wat stroever :)[/size:6b6cc30843][/quote:6b6cc30843] Hahahaha, dat kan wel bij de MS? :P Maar er zitten dus wel pootjes onder? Ik ga ze wel allebei gewoon in de winkel proberen, en kijk dan wel welke ik neem... Bedankt!
Link naar reactie
de Toetsenbord 2 tot 2 maande en muis iets van 3 weeken dat hat ik iets ge lezen op Tom hardware wand daar staat een review van de MS BT toetsenbord+MS BT muis maar of dat klopt weet ik niet wand het licht gewoon aan hoe veel je hem gebruikt PS: als je in bios wil met een BT toetsenbord dat lukt niet daar voor heb je een ander toetsenbord voor nodig en dat zetten ze nergins bij dat je met een BT toetsenbord niet in bios kan :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...