anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Ik wil een nieuw toetsenboard (met muis) kopen. Nu zie ik deze 2 te koop bij dixons, alleen vraag ik me af welke ik het best kan nemen. Heeft iemand tips/ervaringen met een van deze of andere vergelijkbare sets? ([url=http://www.dixons.nl/Store/productList/productVergelijking.asp?cat=Computers&menucat=Computers%5FRandapparatuur&subcat=Computers%5FRandapparatuur%5FKeyboards&scindex=6&subsubcat=Computers%5FRandapparatuur%5FKeyboards&prid=0007038456&chkPartikelNr1=0007038456&chkPartikelNr2=0007040320&chkCount=2]Klik hier[/url]) Alvast Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Neus hier eens in: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=111833 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Ik denk dat ik maar voor de Logitech ga... Al lijkt het me toch vrij vervelend dat ie helemaal plat is... Maar dat is zeker alleen een kwestie van wennen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 [quote:0f7324a407="k_koen_k"]Ik denk dat ik maar voor de Logitech ga... Al lijkt het me toch vrij vervelend dat ie helemaal plat is... Maar dat is zeker alleen een kwestie van wennen?[/quote:0f7324a407] Hoe bedoel je plat, dat er geen pootjes onder zitten ofzo? Maar je moet sowieso wennen aan het toetsenbord, eigenlijk aan elk toetsenbord moet je wel wennen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Ja, omdat er geen pootjes onder zitten... Elk TB waarmee ik tot nu gewerkt heb, heeft pootjes gehad, vandaar... Maar dat went wel? Of is het alleen handig zo'n ding te komen als je liever zonder pootjes werkt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 [quote:59bf7e1d6b="k_koen_k"]Ja, omdat er geen pootjes onder zitten... Elk TB waarmee ik tot nu gewerkt heb, heeft pootjes gehad, vandaar... Maar dat went wel? Of is het alleen handig zo'n ding te komen als je liever zonder pootjes werkt?[/quote:59bf7e1d6b] Ik heb er op ggetypt en gespeeld, nou vind ik dat kl*te, door dat zero degree tilt ontwerp, wat de meeste mensen geweldig vinden, maar dat ie een te kleine hoek had, had ik geen last van. Hij is gewoon al wat hoger. By the way, je mag hem toch wel even in de winkel uitproberen. Als je het echt niks vind koop je hem gewoon niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Ja das wel een goed idee, ik zou hem bestellen... Maar ik kan hem natuurlijk wel even proberen in een winkel! Bedankt voor je advies ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Die logitech geen pootjes? Ik zit hier op hetzelfde toetsenbord te typselen maar dan met draad, en er zitten wel pootjes onder. Persoonlijk geef ik de voorkeur voor ingeklapte pootjes, naar mijn idee heb ik dan veel natuurlijkere stand van de handen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 huh?? daar zitten wel pootjes op hoor, ik zit hier trouwens met het zelfde toetsenbord maar dan in het wit en met draad... als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit op een betere ramplank getypt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 [quote:af1a466ecc="Kakashi"]huh?? daar zitten wel pootjes op hoor, ik zit hier trouwens met het zelfde toetsenbord maar dan in het wit en met draad... als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit op een betere ramplank getypt :)[/quote:af1a466ecc] [size=9:af1a466ecc]inderdaad erg fijn toetsenbord, totdat je er een glas cola overheen gooit, dan gaat het wat stroever :)[/size:af1a466ecc] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 ik heb nu de Microsoft Bluetooth Optical Desktop en die is super ik gebruik hem voor games en daar is hij zeer goed in om dat hij geen lag geeft dus als ik jouw was en je heb wat gled voor een goede TO BO pak dezen dan ooja daar zit ook een MS BT muis bij en hij ziet er super mooi uit PS: op dezen TO BO zit wel pootjes onder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 [quote:6b6cc30843="Ruudfeen"][quote:6b6cc30843="Kakashi"]huh?? daar zitten wel pootjes op hoor, ik zit hier trouwens met het zelfde toetsenbord maar dan in het wit en met draad... als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit op een betere ramplank getypt :)[/quote:6b6cc30843] [size=9:6b6cc30843]inderdaad erg fijn toetsenbord, totdat je er een glas cola overheen gooit, dan gaat het wat stroever :)[/size:6b6cc30843][/quote:6b6cc30843] Hahahaha, dat kan wel bij de MS? :P Maar er zitten dus wel pootjes onder? Ik ga ze wel allebei gewoon in de winkel proberen, en kijk dan wel welke ik neem... Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Uhm nog iets... hoelang doet zo'n ding met die batterijen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 de Toetsenbord 2 tot 2 maande en muis iets van 3 weeken dat hat ik iets ge lezen op Tom hardware wand daar staat een review van de MS BT toetsenbord+MS BT muis maar of dat klopt weet ik niet wand het licht gewoon aan hoe veel je hem gebruikt PS: als je in bios wil met een BT toetsenbord dat lukt niet daar voor heb je een ander toetsenbord voor nodig en dat zetten ze nergins bij dat je met een BT toetsenbord niet in bios kan :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Die logitech muis heeft een laadstation. En die zet je als je niet computert in het laadstation. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 [quote:983e44c046="Ruudfeen"]Die logitech muis heeft een laadstation. En die zet je als je niet computert in het laadstation.[/quote:983e44c046] Jep dat snap ik, maar als ik heb geen zin om als ik een nachtje doorga, 2x de batterijen moet vervangen... Gaan die batterijen echt zolang mee? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 ja :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 die gaan idd wel een paar maand mee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 [quote:25cf19a7c6="Kakashi"]die gaan idd wel een paar maand mee[/quote:25cf19a7c6] Relaxt! ;) Bedankt voor alle info iedereen! Ik ga die logitech eerst ff uitproberen, en daarna hoogst waarschijnlijk kopen... :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen