anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Weet iemand hoe het komt dat cd-recordable's toch meer maals gerbuikt kunnen worden in Nero ,, :roll: Het programma geeft bij mij aan dat er geen data op de cd stond maar brande er wel nieuwe data over het oude heen. Is de oude data nog te achterhalen op een of andere manier??? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Als je bij het schrijven van je CD de sessie niet afsluit kun je er bij branden. In sommige gevallen zie je echter hetgene dat je eerder brandde niet meer, dus lijkt het of je een CDRW hebt. Hoeveel had je er eerst op gebrand? En hoeveel heb je er naderhad (bij) gezet? Zelf denk ik dat je gewoon aa het bijbranden bent. Ik denk niet dat een fabrikant de fout maakt om de CDRW cd's te verwisselen met een gewone CD. Suc 6 Mike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2004 Het gene wat er eerst op stond, kan ik de bestandsgroote niet meer van achterhalen :cry: >Maar het gene wat de cd nou aangeeft als grootte is hetzelfde als van het laatst gebrande. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 kan je het gen wat je het eerst gebrandt is nog bekijken???? :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 misschien doe je wel alleen test burn :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 welk OS heb je trouwens? bij nero zit een tool die multi-mounter heet daar kun je uit meerdere sessies kiezen op een cd om 'verwijderde' bestanden terug te vinden enzo. heeft bij mij alleen gewerkt op W98. maar kan ook zijn dat het bij xp ingebouwd is (nooit getest iig). later -- sven Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 als je InCD gebruikt om de CD-R als hardeschijf te benaderen dan krijg je wat jij beschrijft; je kunt er wel nieuwe versies van een bestand opzetten maar de oude 'ziet' windows niet meer omdat er geen vewijzing meer naar is. je moet het oude bestand dan wel met de juiste software op kunnen duikelen. overigens is je CD dan wel op een gegeven moment vol, ook al heb je er dan nog niet voor 650MB aan bestanden op staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 thnx voor de info ... heb gepropbeerd via Nero...multi-mounter maar kon de 1e data sessie niet meer tevoorschijn toveren.. hij gaf alleen het station aan en niet de daarop staande data sessie's...mischien doe ik iets fout of kan dit met andere software? (Ik draai Xp) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Heb inmiddels een goed werkend programma gevonden voor mijn probleem :D isobuster!!! werkt prima, 'verloren' bestanden makkelijk vinden doordat hij de cdr 'buiten om'windows leest en dus alle bestanden laat zien. link; http://users.pandora.be/smart.projects/isobuster1.htm Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen