anoniem Geplaatst: 31 januari 2004 Delen Geplaatst: 31 januari 2004 Een aantal maanden terug heb ik een nieuwe cd brander aangeschaft: 52x32x52 speed lite-on Nu was net vanavond m'n zusje een spelletje aan het doen. een best oud spelletje waar bijvoorbeeld een cd-rom speler van 2 speed (4 speed aanbevolen) word vereist... nu was ze al een poosje aan het spelen en opeens hoorden we een knalletje.. nadat we het laatje van de cd-brander open deden lag de cd daar versplinter in veel kleine stukjes.. na een paar cd laatje open en dicht te doen hebben we alle splinters er wel uit hopelijk..... maar wat nu? ik heb wel eens gehoord dat dit vaker is gebeurd... gaat de cd-brander hier stuk van of valt dat mee? en hoe kan ik er het beste achterkomen of ie het nog doet? gewoon een andere cd er in stoppen en kijken of ie 'm "pakt"? Wie kan helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2004 Dat was een zogenaamde zelfmoord-cd. Daarmee gaat alles kapot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2004 Ik zou gewoon een oude cd pakken en proberen. Heb je er nog gerantie op?? Probeer de schuld dan bij de winkel te leggen :lol: :lol: :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2004 ik heb het ook net gehad en mijn cd speler heeft het overleefd. Gewoon eerst de hele cd brander open schroeven en daarna alle splinters eruit schudden. daarna weer in de computer zetten en met een oude cd proberen of hij het doet. Veel geluk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2004 Ik heb het ook eens mee gemaakt, dusdanig erg dat de voorkant van het laadje ineens door de kamer heen vloog. de speler opengeschroefd, stukken eruit gehaald, een beetje geschud en lucht erin geblazen, en hij deed t weer Succes ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2004 oke dan... heb effe een oude backup cd ingepropt en hij pakt 'm direct alsof er nooit iets is gebeurd... :lol: maar denk nog wel dat ik effe een keer die brander er uit haal om dat ding even wat schoon te maken... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Hoe kan zoiets nou gebeure? gewoon aan splinters :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen