Ga naar inhoud

MSN geeft tv kaart ipv webcam weer

Aanbevolen berichten

Ik had het zelfde probleem, beide programma's gebruiken de zelfde twain driver, eerst geprobeerd om mijn digi. videocamera via usb op msn te installeren. Dat lukte niet, elke keer kwam de TV kaart weer in beeld. Toen met een composite kabel de camera aangesloten dat lukte wel. Ook s.video geprobeerd ging ook. Nu heb ik een trust webcam werkt perfect na installatie op messinger maar de opties voor digi.cam composite en s video staan er ook nog nog in. bij komend probleem is dat mijn TV kaart niet meer werkt. Moet nog even puzzelen. Laat wel wat weten
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik heb het ook alleen vind ik het geen probleem...Als iemand iets niet snapt bij een xbox game kan ik het gewoon even showen via msn als ik de xbox op video in heb zitten. Het is dus wel grappig en via msn is het tenslotte heel gemakkelijk om de webcam in te stellen in plaats van de tv kaart, eigenlijk bij alle programma's die ik ooit gebruik voor de webcam.
Link naar reactie
[quote:14f890a88f="XxxxPhaZexxxX"]Ik heb het ook alleen vind ik het geen probleem...Als iemand iets niet snapt bij een xbox game kan ik het gewoon even showen via msn als ik de xbox op video in heb zitten. Het is dus wel grappig en via msn is het tenslotte heel gemakkelijk om de webcam in te stellen in plaats van de tv kaart, eigenlijk bij alle programma's die ik ooit gebruik voor de webcam.[/quote:14f890a88f]Je haalt een topic op van 3 maanden en 6 dagen, lekker nuttig
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...