anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Ik heb het volgende probleem. Als ik een cd wil branden (nec-1200) met nero dan geeft nero aan de de drive ingebruik is en dat is dus niet zo. Ik had de volgende tip al gekregen om in msconfig bij services COM-services voor IMAPI voor cd-branders uit te schakelen dat heb ik gedaan en na een opstart kon ik èèn cd branden en daarna weer het vehaaltje van de drive is ingebruik. MS-CONFIG weer geopend en gekeken maar de COM-services voor IMAPI voor cd-branders was niet geaktiveert dus dat zou je denken goed moeten zijn dus niet. Ook nero start niet meer op. Als je MS-CONFIG opend moet je opnieuw opstarten dus dat gedaan en ja hoor weer een cd gebrand en daar na weer het zelfde verhaal. Wat gaat hier verkeerd gaarne een blijfende oplossing. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2004 heb je incd ook geinstaleerd ?org er danvoor dat incd.exe niet wordt geladen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2004 Ga ik proberen ik heb inderdaad incd lopen. Bedankt alvast Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2004 Het is meestal ook wel handig om de eigen brandoptie van XP uit te schakelen. Dat wil ook nog wel eens een probleem veroorzaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2004 het is opgelost met incd uitgeschakelt en nu werkt het. Bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen