anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Delen Geplaatst: 27 januari 2004 Wie o wie heeft enig idee waar ik geheugen kan kopen voor mijn HP vectra VL600? ik heb al bij tweakshop gekeken maar voor deze pc stond er nix bij.. Er zit nu 128 mb RDRAM geheugen in en wil dat uitbreiden tot 512 als dat kan. Het is een PIII 667MHZ met 133Mhz FSB.. Kon bij tweakers.net ook al nix vinden..iemand enig idee waar ik dit kan halen? Ik wil deze namelijk gaan gebruiken voor "server" maar dan vind ik t wel prettig als er wat meer geheugen in zit of is dit helemaal niet nodig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 Ik denk dat je dat allemaal wel kunt vinden op de website van de fabrikant. Dus waarschijnlijk kun je ze daar ook kopen, en heb je informatie. Je zou ook gewoon ff kunnen kijken bij de computerboer. Die heeft meestal ook van die latjes, en die weet er natuurlijk ook veel van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 Hmm, een crosspost wordt niet zo gewaardeerd ... Voor de rest, zie je andere topic. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen