anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Hallo, Tijdens de installate van XP heb ik gekozen voor 3 partities op mijn harde schijf om alles beter in groepen te kunnen houden (programma's, downloads, bestanden e.d.). Nu staan de schijven niet bij elkaar: C: partitie 1 D: NEC2500A brander E: ASUS DVD-ROM F: partitie 2 G: partitie 3 Op zich geen halszaak en ik kan er ook uiteindelijk best wel aan wennen, maar ik had het liefst C, D en E bij elkaar gehad, F en G zouden dan de brander/speler mogen zijn. Is dit eenvoudig te regelen? Ik vermoed dat ik OF de installatie opnieuw kan doen of Partition Maker oid aan kan schaffen.. Bedankt voor je tip! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 In XP kun je zelf de driveletters veranderen. Start, uitvoeren, diskmgmt.msc Daar kun je de diverse partities aanwijzen, en desgewenst de driveletter aanpassen. Kijk wel uit met geinstalleerde software. Als je dan de letter verandert, zal die mogelijk niet meer goed werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Hoi Gerben, Kijk, dat valt nou eens reuze mee... bedankt voor je tip! Groetjes, Maykel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 en ik laatst nog op windows schelden, omdat ik dacht dat het niet kon :oops: thanx, hier heb ik ook wat aan :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen