anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Delen Geplaatst: 25 januari 2004 hey , ik heb een probleem met mijn CD en DVD-drive , mijn Cd's starten niet meer automatisch op (kheb windows xp) hoe kan ik dit oplossen ????????????????????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 OS? XP -> eigenschappen cd/dvd speler -> automatisch afspelen je hebt trouwens ook een probleem met je toetsenbord. De ? blijft een beje hangen. ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 Hier staat alles goed maar 't probleem blijft !! Ook als ik een spel wil spelen waarbij men om de cd vraagt , krijg ik de melding " plaats cd " ookal zit de juiste CD in de drive :-? (dus hij kan de CD niet vinden) enne dat probleem met het ?????????????????????? vind ik niet zo heel erg hoor, daar maak ik niet zo een probleem van :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 [quote:c9a6c1848a="strangerke"]Hier staat alles goed maar 't probleem blijft !! Ook als ik een spel wil spelen waarbij men om de cd vraagt , krijg ik de melding " plaats cd " ookal zit de juiste CD in de drive :-? (dus hij kan de CD niet vinden) enne dat probleem met het ?????????????????????? vind ik niet zo heel erg hoor, daar maak ik niet zo een probleem van :wink:[/quote:c9a6c1848a]Illegaal spelletje? Speler werkt anders wel goed? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 nee , nee deze werkt ook niet met de originele spellekes zunne er werkt gewoon geen enkele Cd (het opstarten dan he) weet ge ook geen oplossing meer :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen