anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Delen Geplaatst: 24 januari 2004 hoi ik ben nu aan het kijkken voor een nieuw toetsenbord die zonder draat is nu heb ik 2 gezien de Microsoft Bluetooth Optical Desktop en de Logitech Cordless Desktop MX welken kan ik de besten pakken uit dezen 2 ik zelf zouw voor de Microsoft gaa niet om dat hij Bluetooth maar om dat hij 8) super vet 8) uit ziet en ik toch wel veel goeds gehoort van dezen toetsenbord maar dat heb ik ook van de Logitech gehoort dus welken kan ik de besten pakken. Microsoft Bluetooth Optical Desktop http://www.microsoft.com/netherlands/hardware/keyboards/wodbt_info.asp Logitech Cordless Desktop MX http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=1&CONTENTID=6831&countryid=22&languageid=13 vast bedankt :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 Toetsenbord heb je goed geschreven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2004 de microsoft :wink: zijn allebei goeie keyboards hoor, maar met de draadloze van logitech was ik ook niet echt tevreden. ik heb sowieso liever een toetsenbord met een draadje :P dus de microsoft omdat die bluetooth heeft :P en idd, toetsenbord heeft hij goed geschreven :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 Heb zelf zeer goede ervaringen met de Logitec set. Trouwens, de bluetoothset is behoorlijk duurder dan een gewone draadloze set. Stond in de laatste C!T. Als je geen andere bluetooth apparaten gebruikt, heeft de bluetoothset geen meerwaarde dan een gewone draadloze set en zou dus zonde van het geld zijn. Toch? 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 [quote:58d9c0427a="bbx"]Heb zelf zeer goede ervaringen met de Logitec set. Trouwens, de bluetoothset is behoorlijk duurder dan een gewone draadloze set. Stond in de laatste C!T. Als je geen andere bluetooth apparaten gebruikt, heeft de bluetoothset geen meerwaarde dan een gewone draadloze set en zou dus zonde van het geld zijn. Toch? 8)[/quote:58d9c0427a] Ik vind ze denk ik allebei vervelend, maar ik zou ook kiezen voor een microsoft. Microsoft heeft geen lekkere indeling (die delete bijvoorbeeld), maar Logitech heeft bij duurdere borden (deze dus) dat zero degree tilt omntwerp, van ik super-irritant vind. Het zal alleen vast wel wennen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 [quote:c172ddb4f5="Booster"]Toetsenbord heb je goed geschreven.[/quote:c172ddb4f5] "Microsoft" ook... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 de MS kost 112€ en de Logitec kost 103€ dus zoo veel verschil zit er niet in prijs en daar om ben ik gegaan voor MS toetsenbord en bedankt voor de hulp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 het ligt er aan of je de mx 700 of de mx 900 muis er bij hebt. De mx 700 is zonder bluetooth en de mx 900 met. En daartussen zit een aardig geld bedrag. Met mx 700: €97 Met mx 900: €156 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 dat was inderdaad het verschil dat ik probeerde duidelijk te maken. En bedankt weer Eynstein! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 mx 900 kost nu 92€ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 dat is alleen de muis. Muis en toetsenbord samen kosten met de mx 700 muis €97 en muis en toetsenbord met de mx 900 muis kost €156. (bij tweakers.net). Ik denk dat jij nu naar de mx 900 muis appart kijkt. Maar het ging bij jouw toch om een muis en toetsenbord samen. Hier de links van de goedkoopste winkel volgens tweakers.net voor de mx 700 + toetsenbord: http://www.kantenklaarpc.com/product_info.php?cPath=1_8_70_77&products_id=114 En hier de link voor de mx 900 + toetsenbord: http://www.4launch.nl/shop/producteninfo.php?productid=000319 En hier zie je de beide toepassingen op de site van logitech: http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/productlist&CRID=24&countryid=22&languageid=13 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 ja dat was de muis aleen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 Ik heb ooit wel eens van Bluetooth gehoord, alleen weet niet maar wat het inhoud.. kan iemand dit mij uitleggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2004 Bluetooth draadloze technologie is het standaardprotocol in de bedrijfstak waarmee een draadloze verbinding over korte afstand tussen Bluetooth-apparaten, zoals toetsenborden, muizen, mobiele telefoons, printers en computers, tot stand wordt gebracht. Omdat de draadloze technologie van Bluetooth werkt via radiotransmissie, worden de gegevens snel overgebracht. Bluetooth draadloze technologie garandeert minimale storing en een veilige gegevensoverdracht. [b:e656de365f]Voordelen[/b:e656de365f]Bluetooth draadloze technologie biedt een aantal voordelen, zoals: Draadloze vrijheid en een opgeruimd bureau - geen snoeren meer om u druk over te maken. Een veilige en betrouwbare draadloze verbinding Een groter bereik dan andere draadloze producten Een door de bedrijfstak ondersteund, gestandaardiseerd protocol voor draadloze verbindingen [b:e656de365f]Wireless Transceiver[/b:e656de365f] Microsoft Wireless Transceiver for Bluetooth ondersteunt het gebruik van Microsoft Bluetooth-apparaten. Omdat de draadloze technologie van Bluetooth voldoet aan een gestandaardiseerde specificatie, is het ook mogelijk andere apparaten te gebruiken met de Microsoft Wireless Transceiver. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 :D :D :D ik heb hem nu de MS BT en het is een fijn TO BO en de muis een klijn beetje lang zaam wand normaal speel ik met de razer 2100 en dat is een grood verschil maar veder is de muis wel fijn je heb geen lag ze zijn net zo snel als met draat dus het is een super TO BO+muis :D kickass Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen