anoniem Geplaatst: 23 januari 2004 Delen Geplaatst: 23 januari 2004 Mijn webcam doet na mijn reinstall van XP een beetje raar. Er zit een knop om fotos te maken op mijn cam. Maar als ik er erop druk duurt het een paar seconden (2 a 3 sec) voordat hij de foto echt maakt. Dit is soms best wel irritant. Voor mijn reinstall had ik dit probleem niet. Weet iemand waaraan het kan liggen? Ik heb de laatste drivers en software van logitech. PS. Zijn er misschien andere programmas voor een webcam? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 je bedoelt die knop op de bovenkant? Ik heb die webcam ook maar wist niet dat dat kon. Vind de fotos toch slechte kwaliteit dus doe nooit maar als ik het doe duurt het bij mij ook een paar sec voor hij de foto daadwerkelijk maakt. Meschien andere USB poort? Deze kan bijvoorbeeld vertraging hebben omdat er nog andere apperaten op je internet USB hub zitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Je moet maar eens kijken op de fabrikant zijn website. Daar is vast wel nieuwe software te vinde, en dan moet je die maar eens installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Ja, ik probeer die usb poorten ff. Ik heb al de laatste software van de Logitech software. Maar ik wilde weten of er ook nog andere programmas zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen