anoniem Geplaatst: 23 januari 2004 Delen Geplaatst: 23 januari 2004 Ik heb een oude K3 AMD 300Mhx voor 50 euro kunnen kopen. Ik heb de boel een beetje opgesmukt...reserve 56x cd-speler erin gebouwd, alsmede een ethernet-kaart Geen probleem ondervonden. Nu deedt ik de cd van Libranet erin, om Linux te installeren..., re-boot... en Windows-98 wordt gestart. De cd-speler reageert niet. Tijdens de opstart wordt melding gemaakt van de 56x cd-rom speler. Nadat 98 was opgestart kon ik ook de directory openen van de CD. Dus de cd rom speler is goed ingebouwd. Wie weet hoe ik tijdens de opstart de cd-rom speler laat lezen?? dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2004 Denk toch dat het iets met de drivers te maken heeft. Heb je toevallig geen andere CD-rom speler liggen? Zo ja, probeer die er dan eens in :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Boot volgorde aanpassen in Bios? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 [quote:c41ab3e127="FTPserver"]Denk toch dat het iets met de drivers te maken heeft. Heb je toevallig geen andere CD-rom speler liggen? Zo ja, probeer die er dan eens in :wink:[/quote:c41ab3e127]CD-rom speler heeft geen drivers nodig om te lezen 8) Kiyoshi's manier is de goede Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 [quote:c6bd9f1d00="Johnny321"][quote:c6bd9f1d00="FTPserver"]Denk toch dat het iets met de drivers te maken heeft. Heb je toevallig geen andere CD-rom speler liggen? Zo ja, probeer die er dan eens in :wink:[/quote:c6bd9f1d00]CD-rom speler heeft geen drivers nodig om te lezen 8) Kiyoshi's manier is de goede[/quote:c6bd9f1d00] Foutje, ik bedoelde Hardware. :-? 8) Ik denk ook dat je iets moet veranderen in de BIOS :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen