Ga naar inhoud

Linux installeren gaat niet..CD-speler weigert

Aanbevolen berichten

Ik heb een oude K3 AMD 300Mhx voor 50 euro kunnen kopen. Ik heb de boel een beetje opgesmukt...reserve 56x cd-speler erin gebouwd, alsmede een ethernet-kaart Geen probleem ondervonden. Nu deedt ik de cd van Libranet erin, om Linux te installeren..., re-boot... en Windows-98 wordt gestart. De cd-speler reageert niet. Tijdens de opstart wordt melding gemaakt van de 56x cd-rom speler. Nadat 98 was opgestart kon ik ook de directory openen van de CD. Dus de cd rom speler is goed ingebouwd. Wie weet hoe ik tijdens de opstart de cd-rom speler laat lezen?? dank
Link naar reactie
[quote:c6bd9f1d00="Johnny321"][quote:c6bd9f1d00="FTPserver"]Denk toch dat het iets met de drivers te maken heeft. Heb je toevallig geen andere CD-rom speler liggen? Zo ja, probeer die er dan eens in :wink:[/quote:c6bd9f1d00]CD-rom speler heeft geen drivers nodig om te lezen 8) Kiyoshi's manier is de goede[/quote:c6bd9f1d00] Foutje, ik bedoelde Hardware. :-? 8) Ik denk ook dat je iets moet veranderen in de BIOS :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...