anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Delen Geplaatst: 22 januari 2004 Hallo, ik heb onlangs een nieuwe PC gekocht en m'n vorige verkocht aan een kennis. Mijn vorige computer heb ik helemaal opgeruimd (geformatteerd) met volgend probleem als gevolg: ik vind helaas de cd-rom met de installatie software van de cd-writer HP 9100 series niet meer terug. Die heb ik nodig want anders kan de koper niks doen met die cd-writer ... Kan ik ergens bruikbare software downloaden? of bestaat er een andere oplossing? Nero Burning is blijkbaar niet compatibel met deze HP cd-writer. Merci! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 Heb je al op de site van HP gekeken?? Daar staan de drivers waarschijnlijk wel op... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 Hier zou je hem wel eens kunnen vinden: [url]http://h20015.www2.hp.com/en/taskPageSelect.jhtml?reg=&plc=&lc=en&cc=us&prodId=hpcdwriter18530&pagetype=software&docparent=software[/url] Good luck! :lol: :wink: [/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 Zelf heb ik HP9200 brander. Deze werkt gewoon met de nieuwste software. Nooit iets speciaals voor geïnstalleerd. Voor de HP9100 verwacht ik hetzelfde. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 Ik heb een driver gedownload (een setup-bestand) waarmee de cd-writer drive wel moet werken, vermoed ik; alleen heb ik geen programma om te branden. M.a.w. software die compatibel is met deze writer ontbreekt. Ik vind het bovendien stupide een fiks bedrag neer te tellen voor een cd'tje dat ik kwijt ben geraakt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 Werkt ie niet gewoon met Nero dan?? Moet je daar per sé die HP software voor hebben? Normaal hoef je je brander niet eens te installeren, dan doet hij het standaard al... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 hij doet het gewoon met nero>adaptec>roxio. dus met elk brander progg dat er bestaat. de brander werdt geleverd met een uitgeklede versie van adaptec 3.xxxxx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 nogmaals geprobeerd met m'n Nero CD-rom en ie doet het! Bedankt voor de tips!!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen