anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Delen Geplaatst: 22 januari 2004 ik heb voor mijn laptop een externe geluidskaart aangeschaft via de usb poort.Drivers geinstaleerd,maar ik krijg hem niet aan de praat . bij apparaatbeheeer staat "samengesteld usb apparaat" en de eigenschappen daarvan zeggen :apparaat start niet ,code 10 :-? +als ik de usb stekker er in stopt dan hoor je het normale geluidje van windows als er een usb poort geactiveerdt wordt maar dan een paar keer heel snel achter elkaar(net of hij blijft hangen) is er iemand bekend met dit probleem?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 welk os? welke geluidskaart? staat ingebouwde geluidskaart uit? nieuwe drivers beschikbaar op de site van de leverancier? iets te vinden in de faq´s op de site van de leverancier? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2004 Je moet ook de drivers van de oude geluidskaart verwijderen. Als je namelijk 2 geluidskaarten aan heb staan, dan gaat dat vechten, en dan doet ie het dus niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen