anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Ik heb een tijdje geleden win xp prof. op mn pc gezet. en sinds dien kan hij de OpenGL bestanden ofzo niet vinden. Ik begrijp er niets van. Voordat ik win. xp. prof. had zat er 98 op. Toen kon in gewoon nog goed Mohaa spelen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ? Het is een oude pc (met ingebouwde videokaart :-? ) dus ik kan ook niet kijken van welk merk die is. alvast bedankt, Laurens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Hoi, je zult dan de cd van het moederbord moeten hebben. Daar staan de drivers (stuurprogramma's) op die "onboard" zijn. Of je moet met het programma AIDA32 kijken wat voor een kaart het is, en die het stuurprogramma dan downen. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Download gewoon alle drivers van het internet die van de cd zijn weer oud. Het is misschien een bug in XP die inmiddels is opgelost in een nieuwe patch Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2004 'k denk het ook: nieuwste drivers opzoeken op het net en die installen. En zoals jhde al zei: zoek eens op welke kaart het is en vermeld het even. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen