anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Op de HCC beurs had ik een DVD-speler gekocht van Lite-on, maar ik kom er nu pas achter dat 'ie geen DVD+R leest. Ik heb me al suf gezocht op het internet naar een firmware-update die ook +R ondersteund, maar nog niet gevonden. Weet toevallig iemand of die firmware-update er wel is? Merk: Lite-on Type: LTD-122 (huidige firmware-versie dacht et 'IL4L') Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Kijk s op http://www.liteonit.com . Ga naar downloads en zoek de bijbehorende firmware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Daar had ik al gezocht, maar hij staat er niet bij :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 de laatste firmware d122il6j is van 13-08-02 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Kon nergens release notes van vinden (wel vier broken links), maar zal morgen proberen, en hopen dat hij dan wel +R pakt. 8) tnx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Ik vrees dat het moeilijk zal gaan: een vriend van mij heeft een notebook van HP met een oudere generatie DVD-speler die met geen enkele firmware upgrade DVD+R kon lezen (laat staan het veel minder contrastrijke DVD+RW -dus het reflectieverschil tussen "nul" en "een"-). Beter is een Liteon 16/48x DVD-ROM te kopen voor rond de 35 euro die gelijk alle standaarden kan lezen. Ik denk gewoon dat er een verschil is in de laserkop zelf tussen DVD+R(W) compatibele DVD-ROM's en DVD-R(W) only DVD-ROM's. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2004 Hij had zeker niet de verkeerde:D Ik heb net ff firmware geupdate, en hij leest nu ook DVD+ :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen