anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Hey, Ik heb een vraag over een dvd rewriter. Ik wou graag weten wat de eerste en laatste dvd rewriter was van de volgende merken: [b:1472a17b9d]Nec, Plextor, Philips[/b:1472a17b9d]. Graag meer informatie erover. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Misschien kan je op de site van de leverancier kijken !! Maar ikzelf zou het niet weten. Ikzelf moet trouwens hetzelfde weten alleen dan over geluidskaarten. Wat was de eerste geluidskaart van Creative, Sweex en Hercules. Ohw jaah trouwens, ik zie je wel weer op sgool :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 denk dat als iemand het hier neer zo zetten ze hetzelfde doen als jij zou moeten doen.. namelijk zoek! :P suggesties: www.google.nl www.philips.nl etc van de andere fabrikanten misschien ff mailen naar de customer service ofzo?! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen