anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Delen Geplaatst: 15 januari 2004 Kan ik tijdens het defragmenteren van de harde schijf gewoon stoppen? Op dit moment is de harde schijf voor circa 50% gedefragmenteerd. Het programma is hier al meer dan 24 uur mee bezig. Windows 98SE. Als ik nu stop en morgen weer opnieuw opstart, begint het defragmenteren dan weer van vooraf aan of blijft dat gedefragmenteerde deel intact en gaat het programma dan gewoon verder met defragmenteren. Graag even een reactie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2004 Defragmenteer onder veilige modus. Gaat wat sneller. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2004 Je kunt niet onderbreken. Dan begint hij weer opnieuw... Ben het eens met Ben Johnson want er mogen geen extra taken op de achtergrond draaien, zoals virusscanners, screensaver etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2004 Je kunt niet onderbreken. Dan begint hij weer opnieuw... Ben het eens met Ben Johnson want er mogen geen extra taken op de achtergrond draaien, zoals virusscanners, screensaver etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2004 Om de een of andere onduidelijke reden gaf de vorige post bij verzenden een foutmelding: "... probeer het later nog eens". Maar het staat er wel dubbel in!? :( Foutje dus, sorry! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2004 Probeer de geupdate defrag eens, die van windows me. Die is stukken sneller dan die van win98. http://pub76.ezboard.com/fthecomputertechniciansfrm18.showMessage?topicID=52.topic Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 ga eens zien via google naar Diskkeeperlite(gratis) een defragprogje, of deze op je 98SE werkt, normaal gezien wel, dan zal je er maximum(naargelang natuurlijk) 15minuten over doen, ik gebruik het reds geruime tijd op XP en ME en zeer tevreden van, zie wel dat je de lite neemt anders is het te betalen veel succes elie :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen