Ga naar inhoud

DVD branden met Nero problemen!

Aanbevolen berichten

Heb vandaag weer een DVD gemaakt. Branden ging goed, alleen het eindigen niet. Nero zat vast, windows explorer zat vast en ik kon de start knop wel indrukken maar dat resulteerde alleen in het verdwijnen van de knop. Zelfs taak manager liep vast. Gisteren kreeg ik bij het misgaan van het branden bij taskmanager snel oplopende pagefile. Ik weet het echt niet meer. :evil:
Link naar reactie
Enkele tips: Kijk eens naar je virusscanner,kazaa,msn, enz..., zet deze eventueel uit tijdens branden. Laat Nero je schijven detecteren op overdrachts-snelheid met je harde schijf, en als je kopieer van DVD naar DVD (on-the-fly) zorg er dan voor dat de DVD-speler en brander NIET op dezelfde IDE-aansluiting zitten. SP1 geinstalleerd met de XP-updates? Controleer tijdens branden wat je processor/processen doen (taskmanager), misschien kun je hier ook gegevens uit halen. :wink: Succes.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
welke versie van nero5 gebruik je ? Je moet hem naar de laatste 5-versie upgraden : niet elke 5 serie werkt goed onder XP SP1. Anders naar Nero 6.3.0.0 (2). Check ook bij de maker van je brander of er een probleem bekend is dat door een firmware flash opgelost wordt. Gebruik ook een ander merd dvd schijfje totdat je er een vindt die goed samengaat met je brander. DVD brander, de flashes vliegen je om de oren : vaak is de enige reden van een flash "Match more media" Check bij cdfreaks of dvdhelp.com naar een medialist. Dan zou je geen probleem moeten hebben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...