anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Delen Geplaatst: 13 januari 2004 Als ik een DVD maak met Nero loopt soms XP vast en soms niet, maar als hij niet vastloopt en hij staat in het loginscherm(door de screensaver) en ik log in dan start de pc opnieuw op. Er is geen touw aan vast te knopen. Ik gebruik nero 6 en heb een MSI4x brander. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2004 kan je de screensaver niet uitzetten zodat hij gewoon door gaat in je profiel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2004 Heb je de interne CD-schrijffunctie van Windows XP uitgeschakeld en/of gebruik je een Windows XP compatibele versie van Nero ? Zoniet: dan kan dit mogelijk de oorzaak zijn van je probleem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2004 De interne schrijffunktie staat idd nog aan. Wat de screensaver betreft, die staat op 120 minuten en dat inlogscherm had er dus niet mogen zijn. Dus ik was erg verbaasd dat ie er toch was. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 Heb vandaag weer een DVD gemaakt. Branden ging goed, alleen het eindigen niet. Nero zat vast, windows explorer zat vast en ik kon de start knop wel indrukken maar dat resulteerde alleen in het verdwijnen van de knop. Zelfs taak manager liep vast. Gisteren kreeg ik bij het misgaan van het branden bij taskmanager snel oplopende pagefile. Ik weet het echt niet meer. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 Als je Nero 6 gebruikt, kan je updaten naar de laatste versie,ik heb nero 6 eraf gegooid, na te vele problemen ermee, en versie 5 liep vroeger altijd goed bij mij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 Wat gebruik je nu dan want clone DVD geeft ook errors Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 WinonCD + Easy cd creator Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 Zou het dan zo zijn dat clone en Nero beide problemen geven? Of moet ik het toch ergens anders in zoeken? Ik heb wel andere programma's geprobeerd en dat gaf ook problemen. Alleen dacht ik toen dat het lag aan het crashen van XP wat vlak daarna gebeurde en waardoor ik mijn harddisk opnieuw kon formatteren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 Ik heb net de crash gevonden met Dr watson, iemand hier die daar wijs uit kan worden. Hij heeft het over een symbol dat niet gevonden kan worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 Enkele tips: Kijk eens naar je virusscanner,kazaa,msn, enz..., zet deze eventueel uit tijdens branden. Laat Nero je schijven detecteren op overdrachts-snelheid met je harde schijf, en als je kopieer van DVD naar DVD (on-the-fly) zorg er dan voor dat de DVD-speler en brander NIET op dezelfde IDE-aansluiting zitten. SP1 geinstalleerd met de XP-updates? Controleer tijdens branden wat je processor/processen doen (taskmanager), misschien kun je hier ook gegevens uit halen. :wink: Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 Goede tips, ga ik zeker doen. Virusscanner draaide idd nog mee, rest was uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Ben ik weer. Was even allemaal goed SP1, nero5 en zo geinstalleerd. Maar vandaag begon het weer. Ik kan de crash wel vinden met Watso maar met debug kom ik er niet uit. Iemand nog een goed idee want ik wordt een beetje wanhopig! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Heb via debug van windows toch nog wat gevonden. Hij zegt dat het "memory_corruption" MiResolvedMappedFileFault+68 Wat het is weet ik niet, maar ik vrees het ergtse voor mijn memory en moederbord? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 welke versie van nero5 gebruik je ? Je moet hem naar de laatste 5-versie upgraden : niet elke 5 serie werkt goed onder XP SP1. Anders naar Nero 6.3.0.0 (2). Check ook bij de maker van je brander of er een probleem bekend is dat door een firmware flash opgelost wordt. Gebruik ook een ander merd dvd schijfje totdat je er een vindt die goed samengaat met je brander. DVD brander, de flashes vliegen je om de oren : vaak is de enige reden van een flash "Match more media" Check bij cdfreaks of dvdhelp.com naar een medialist. Dan zou je geen probleem moeten hebben Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Hoe kun je de interne schrijffunctie van windows XP pro uitschakelen?? BVD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 Ga naar de windows verkenner, klik met rechts op je cd/dvd-brander en kies voor eigenschappen. Je krijgt dan een venstertje te zien, ga naar het tabblad opnemen. Je ziet daar een vinkje staan bij de tekst ´op dit station mogen opnames worden gemaakt´. Haal dit vinkje weg en kies voor ok. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2004 bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2004 firmware geupgrade, maar net als eerst gaat de eerste dvd goed en de tweede geeft een BSOD. Weer een debug gedaan en weer komt memory er uit als probleem! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2004 Als laatste redmiddel een upgrade van nero 5 gedaan, maar helaas mocht niet baten. :evil: Ik weet het nu even niet meer. In geen enkel forum of webadres wordt gerept over dit probleem. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen