anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Ik heb deze [url=http://www.sweex.nl/product.asp?pid=280]webcam[/url] gekocht. Geïnstalleerd (XP), maar nu kan ik, zoals wel in de handleiding staat in het progje Amcap de resolutie niet hoger instellen dan 160x120 hoewel dit 640x480 moet kunnen zijn! Dit is gewoon de enige resolutie die in de lijst bij instellingen staat. Daarnaast werkt hij niet in msn. Bij Wizard beeld en geluid afstemmen geeft de cam wel beeld, maar wil ik hem in een gesprek gebruiken, staat er [i:618551ee2b]Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.[/i:618551ee2b] Oplossingen/tips? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Heb je de webcam aangesloten, en toen drivers geïnstalleerd of andersom? Dat kan namelijk uitmaken. Deïnstalleer de drivers en installeer ze opnieuw. Dan pas webcam aanlsuiten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Ja, ik heb alles goed gedaan, dit ook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2004 Ik ben er uit. Het punt is juist dat het een usb 2.0 cam is, wel backwards compatible, maar hij kan blijkbaar niet meer info verzenden dan bij een max. resolutie van 160x120. Dit had ik niet gedacht, maar ik breng hem iig terug, misschien handig dat anderen dit ook weten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2004 Kijk opde site van MSN.nl daar staan wat tips bij geen geluid bij msn met de webcam. Als je XP gebruikt moet je het vinkje bij QoS pakketplanner weghalen(eigenschappen netwerkverbindingen). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen