anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Hallo, Ik wil een origineel spel installeren maar het systeem zegt plaats de originele CD Ik heb het op een andere computer geprobeerd en hier doet ie het goed Iemand suggesties Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Waarschijnlijk is het het een kopie. Ik heb dat ook al eens gehad, en toen ik hem in de computer stopte waar de orginele ook in heeft gezeten, dan deed ie het. Maar op de computer waar dus niet de orginele CD in heeft gezeten deed een CD het bij mij ook niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Hij zegt toch dat ie het origineel heeft? Zucht, lezen is erg moeilijk. Probeer het eens in de eerste CD-romspeler, als je er meerdere hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 [quote:67296077f3="BrigitteW"]Hij zegt toch dat ie het origineel heeft? Zucht, lezen is erg moeilijk. Probeer het eens in de eerste CD-romspeler, als je er meerdere hebt.[/quote:67296077f3] EENS : maar Brigitte, ik snap ftpserver wel, die boodschap krijg je zoals je zelf weet normaliter als de kopie geen 100 percent kopie is :wink: en als de topic starter had gezegd : een jopie, dan komt er een slot op of opmerkingen als free record shop of zo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Innocent until proven guilty deden we toch? Bovendien geloof ik er niks van dat als iemand die boodschap krijgt, hij niet zelf kan bedenken dat het aan een slechte kopie ligt. Dus: ik geloof de TS. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 crosspost; deze dicht. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen