anoniem Geplaatst: 2 januari 2004 Delen Geplaatst: 2 januari 2004 Ik wilde weten of er een soort verschil in zit tussen EU toetsenborden en US toetsenborden. Ik bedoel niet de instellingen, maar de toetsenbord zelf. Ik heb zelf al een beetje gegoogled, maar kan niet echt wat vinden. En wat ik heb gevonden, schoot ik niet echt veel mee op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2004 EU toetsenborden zijn er voorzover ik weet niet. Maar natuurlijk wel engelse, nederlandse, franse, duitse, zweedse, etc. Negen van de tien toetsenborden die je hier ziet, zijn VS of VS internationaal. Een enkele keer kom je via parallelimport wel eens een UK bord tegen. Of een NL toetsenbord, als dat de leverancier zo uitkomt. Het verschil zit voornamelijk in de indeling. Vaak zitten leestekens wat op een andere plek, en soms enkele letters. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Let er vooral op, dat het een qwerty indeling heeft, en lees de info op de verpakking voor je koopt. Mocht je onverhoopt toch een verkeerde hebben gekocht, dan kun je binnen 8 dagen na aankoop, zonder opgaaf van reden terugbrengen of ruilen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 [quote:831ff21a21="Rick Gimpel"]Let er vooral op, dat het een qwerty indeling heeft, .[/quote:831ff21a21] Nee hoor dat moet azerty zijn :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Weet je dat wel zeker. Tenzei het om een niet nederlands bordje gaat. In nederland gebruiken we qwerty, vs international, taal nederlands. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Als je kijkt naar zijn "woonplaats" zul je zien dat hij echt een AZERTY heeft. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 [quote:299ed842f9="Peter Vooges"]Als je kijkt naar zijn "woonplaats" zul je zien dat hij echt een AZERTY heeft. :P[/quote:299ed842f9] :lol: Klopt :lol: Eddy Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen