anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Ik heb een Dane-elec USB2.0 USB-stick van 64 Mb. Hier zit geen wachtwoordbeveiliging ingebouwd. Nu vraag ik me af, is het mogelijk om dit ding toch te beveiligen met een wachtwoord? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Ik geloof van niet, ik heb er tenminste nog nooit van gehoord. Wat je wel kunt doen is alles in een ZIP-file inpakken, en op die ZIP-file een wachtwoord zetten. Dat lijkt mij de enigste mogelijkheid. Misschien dat iemand anders wel een manier weet om dat sticky te beveiligen. Ik in iedersgeval niet :oops: :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2004 Je kan hem ook als NTFS formateren en dan permissies instellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2004 [quote:f61c7ed01e="Venzent"]Je kan hem ook als NTFS formateren en dan permissies instellen.[/quote:f61c7ed01e] Dat lijkt me niet een optie als je hem op verschillende computers gebruikt niet elke computer ondersteunt NTFS, een beveiligde zip/rar lijkt me ook de meest voor de hand liggende optie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2004 Ik heb een 64MB key waar een S/W oplossing bij zit (CD) om een password aan te maken. Ik heb hem thuis maar kijk wel even of het een verstuurbaar formaat programa is. Misschien staat hij hier wel:www.ngslurbe.com (staat op de key) en anders breng ik de CD maandag mee. M'n systeem thuis heeft problemen met de verbinding met de server van de ISP(Tiscali) en dat kan nog even duren zeggen ze. Jos. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2004 Verrek, ik zie nu net dat er zo'n klein cd'tje bij zit, met daarbij een tooltje om er een wachtwoord op te zetten :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 [quote:e0f5dea188="MeM"]Verrek, ik zie nu net dat er zo'n klein cd'tje bij zit, met daarbij een tooltje om er een wachtwoord op te zetten :lol:[/quote:e0f5dea188] Zucht :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 Gelukkig maar want de file op m'n CD is iets over de 5Meg. Misschien is het een overbodige sugestie, maar kijk altijd even wat er allemaal bij zit als je de verpakking van welke dan ook, assesory open maakt. :P . Grtz, Jos. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen