anoniem Geplaatst: 29 december 2003 Delen Geplaatst: 29 december 2003 hoi de cd brander doet het niet meer naar de nieuwe instalatie van win xp pro, als ik een cd wil branden met nero en hij vraagt om de cd dan krijgt het pictogram van branden een andere kleur zodat die niet meer werkt, doe ik het deurtje weer los van de brander dan krijgt die weer de goeie kleur om te branden wat is dit en hoe los ik dit op of hoe kan ik controleren of die kapot is......... :-? :-? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2003 Welk brandprogramma ? Interne CD brander van XP in conflict met de gebruikte ? Meer info graag Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2003 nee niet van xp maar van nero heeft hiervoor altijd goed gedaan maar na de nieuwe installatie van winxp en alle updates werkt die niet meer...ik hoop dat ik de vraag goed hebt beantwoord Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2003 Er zit ook een cd brandprogramma standaard in XP, die moet uitgezet worden. Op dit forum is hier veel over te vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2003 oke bedankt voor de tip dan ga ik dat meer eens opzoeken, je weet niet waar het precies staat, ok kijk zelf ook even maar weet jij het zo te staan vertel het dan even voor geval dat ik het zelf niet kan vinden alvast bedankt groetjes :D :D :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen