anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Delen Geplaatst: 28 december 2003 Als ik mijn BJC3000 aanzet begint na de "opstart" geluiden alleen maar het lampje te knipperen net alsof er geen papier inzit ofzo. Zelfs als ik geen printopdracht geef. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd maar zelfs als ik de printer aanzet zonder de PC op te starten geeft hij al aan dat er een probleem is. Wie heeft er tips? :cry: Reijer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 Is de cartidge misschien leeg???? HEt probleem ligt toch ergens aan de printer. Daar zul je dus moeten gaan zoeken :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 Nee ik heb al van alles geprobeert , hij stopte er van het ene op het andere moment mee. het enige wat ik aan de pc verandert heb is een camera aan sluiten maar dat heeft toch geen gevolg als de computert niet eens aanstaat???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 Daar heb je gelijk in. Haal anders eens de stroom van je printer af, en haal de kabels van de printer ook van de PC af. Wacht een paar minuten, en sluit dan alles weer eens aan. Misschien dat het zo voorbij is. :wink: :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 al eens onderhoud gedaan van je printer? heb juist dezelfde en heb er ook af toe een probje mee, maar eens een deftig onderhoudje en alles draait weer zoals het hoort, elie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2003 [quote:d33b062e9f="elios"]al eens onderhoud gedaan van je printer? heb juist dezelfde en heb er ook af toe een probje mee, maar eens een deftig onderhoudje en alles draait weer zoals het hoort, elie[/quote:d33b062e9f]Denk dat de printkop stuk is .Heb hezelfde gehad. nieuwe printkop bij een PC winkel gekocht(bij Canon bestellen veel duurder) en klaar was ie .Deze printer moet je niet telang stil laten staan want hij lekt op den duur , en dan zitten dus alle spuit openingen dicht .Kun je weer opnieuw beginnen.(staat nu dus op zolder-klaar voor de vrijmarkt) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2003 Onderhoud plegen doetie niet , zodra hij aangaat knippert het lampje weer oranje en gebeurt er verder niks. Hoe kan je zien of de printkop stuk is? (als dat al kan ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen