anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Delen Geplaatst: 27 december 2003 M´n cd brander wordt door windows wel herkent (keurig een H station, en win xp geeft ook aan dat ik bestanden op cd kan schrijven), maar branden doet die niet. Verschillende programma´s geprobeerd (nero, easy cd creator en Win xp brand programma).. steeds fout meldingen (meestal de melding dat er geen lege cd in zat, zat er wel in, ook nog andere lege cd´s geprobeerd). Herkent iemand dit probleem?? bedankt, jw Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 Misschien is je lens smerig, gebruik ff een lens-cleaner-cd (??) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 Zit hij samen op een [i:af621ff31b](IDE) [/i:af621ff31b]kabel met de CD-rom? En deed hij het vanaf het instaleren het al niet of nu sinds een tijdtje pas niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 de brander zit als master op een 'eigen kabel' de brander heeft het in een andere pc altijd gedaan, maar in deze *nog( niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 Heb je hem zo zitten?: De conector aan het lange stuk aan het Mobo, en dan de CD-rw aan het uiteinde. dit moet met HDD's op een kabel ook, meschien bij CD's ook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 kan een aspi-probleem zijn dat er door experimenteren met verschillende brandprogjes niet beter op wordt. google even naar aspicheck, dat brengt je misschien verder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 Ik heb ook zo'n gelijkwaardig probleem gehad die van mij was toen stuk :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen