anoniem Geplaatst: 26 december 2003 Delen Geplaatst: 26 december 2003 Ik heb een opstartdiskette gemaakt, omdat ik de c schijf wil formatteren, omdat deze vervuild is, en er dan weer xp opzetten. Hoe kan ik dit het beste doen??? Ik heb vanmiddag het via de xp cd gedaan, met het gevolg dat alle programmas op c blijven staan. Wie kan mij helpen???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2003 XP cd erin, in bios instellen dat je van cd wilt booten. Dan aanwijzingen op scherm volgen en dan kom je vanzelf wel een keertje formatteren tegen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2003 dat kwam ik de eerste keer niet tegen, moet die mogelijkheid er echt zijn dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2003 Jah, die optie is er altijd. Beetje zoeken misschien, maar het is er wel (iets als 'Formatteren als FAT32' of 'Formatteren als NTFS' (beter) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2003 er staat wel iets bij om de partitie te verwijderen, verwijder ik dan alleen mijn c partitie en niet mijn d, want op mijn d staan mijn belangrijke bestanden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2003 Kiezen voor de C partitie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2004 [quote:af0549d6a0="diniz"]Kiezen voor de C partitie.[/quote:af0549d6a0] gewoon partitie verwijderen en gelijk erachteraan een nieuwe maken. Dan komt hij vanzelf met formatteren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 Ik zou toch even een backupje maken van je belangrijke bestanden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen