anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Delen Geplaatst: 25 december 2003 Ik een draadloos logitech toetsenbord (iTouch) en had daarbij een draadloze logitech muis. De laatste ging een beetje sputteren en dus heb ik hem ingewisseld voor een draadloze optische muis van Microsoft (op de HCC-dagen gekocht). Nu blijk echter dat deze twee in elkaars vaarwater zitten. Als ik de muis gebruik, kan ik tegelijkertijd het toetsenbord niet gebruiken. Blijkbaar gebruiken ze dezelfde frequentie. In ieder geval het toetsenbord kan op meerdere kanalen werken, door het drukken op een knopje aan de zijkant van het toetsenbord. Hij werkt nu op kanaal 2 en telkens als ik druk kiest ie weer voor kanaal 2. Wellicht dat kanaal 1 minder problemen oplevert, maar hoe kan ik het toetsenbord forceren op kanaal 1 te werken? Of weet iemand een andere oplossing? Groetjes, Milan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2003 Je kunt de muis meestal ook op een andere frequentei zetten. Bij mij zit die bij de batterijen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen