anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Delen Geplaatst: 25 december 2003 beste menschen ik heb een probleem ik heb een laptop (Win 98SE, NEC, Celeron 1200Mhz, 128mb, sis 630/730 & Infrared) het probleem is alleen dat ik nergens een driver kan vinden voor deze infrarood toepassingen ik kan ook nergens info vinden over deze infrarood poort ook niet in apparaatbeheer. weten jullie misschien een manier om dat voorelkaar te krijgen?? met Vriendelijke groet, Janben Welleweerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2003 Geen cd/diskette met drivers? Kijk anders is bij het merk van je laptop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2003 moet je de infrarood poort niet eerst aanzetten in je BIOS?? Bij mijn notebook (NEC versa) moet dat iig wel :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2003 normaal zit er bij iedere laptop toch een driver-cd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2003 Is de driver niet gewoon standaard? Bij mijn compaq laptop (Evo N1020V) staat er in het Control Panel: Fast Infrared controller. Overigens stond hij bij mijn vorige laptop die infra-rood ook uit in de bios, zou daar even naar kijken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen