anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Delen Geplaatst: 25 december 2003 Hoi,, Ik krijg mijn pc niet meer uit.. ga naar start en afsluiten maar hij doet het niet. ik doe hem nu via het aan en uit knopje uit en aan .. kan iemand mij helpen ik weet het namelijk niet meer ik krijg tijdens mij virusscan steeds de foutmelding activX/com items kan dat er mee te maken hebben en zo ja hoe los ik het op alvast bedankt,, groet cemil Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2003 Zet anders je virusscanner eens uit. Misschien dat ie het zo wel doet. Scan anders ook eens op spyware etc. Als ie het dan nog niet doet, dan kun je eens proberen om programma's af te sluiten die draaien op de achtergrond. (Sluit de programma's af die in de taakbald staan - bij de klok :wink: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2003 op slot ivm crosspost. @ftpserver: kort je sig even in naar max 2 regels. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen