anoniem Geplaatst: 22 december 2003 Delen Geplaatst: 22 december 2003 Ben op zoek naar een cooler fan voor een Pent.III 733 MHz. Betreft een "socket 370". Ik krijg overal "sorry"..... Iemand suggesties waar ik dit nog zou kunnen proberen? Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 Als je alleen op zoek bent naar een fan kun je gewoon je vorige fan opmeten en dan op zoek gaan naar een electronica speciaal zaak. Die hebben vaak alle soorten en maten fans. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 of op de site van Alternate [url]http://www4.alternate.nl/html/nodes_info/holc13.html[/url] als je de andere frames erbij wil :P [url]www.alternate.nl[/url] -> Hardware -> Processoren -> Toebehoren -> Koelers -> Socket370 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 Bij www.spire.nl zie je een rij staan, ff kijken dan wie die weer verkoopt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 Allen bedankt! Alternate was te duur (verzendkosten!)... De "elektronicazaak" was de beste hint; ik kon er alleen een kopen met koelblok, maar dat is logisch. Voor 13 Euro weer klaar en achteraf gezien was 't hoog tijd!! Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 Tja, vaak past een Socket A koeler ook op een Socket 370 moederbord. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen