anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Delen Geplaatst: 21 december 2003 hoi, zit met het volgende: heb een 486 66mhz die bij de 1e keer normaal opstart, wel heeft ie lang werk bij verifying DMI Pool Data ...... Hierna loopt ie keurig door naar Windows Me. Start je 'm echter voor de 2e keer op staat een hele tijd te stampen bij verifying DMI Pool Data ..... schiet daarna naar een scherm waar de cursor linksboven even staat te knipperen en scherm slaat daarna op zwart. Hierna geen teken van leven meer. Na 2x control-alt-del start ie weer op en gaat dan soms weer naar ME. Heb het geheugen al gecontroleerd, andere videokaart rest van kaarten eruit en alleen met videokaart maar geeft niks. Wie kent dit probleem of heeft nog suggesties hoe dit aan te pakken. Alvast bedankt. Dirk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 BIOS al gereset? (batterij d'r ff uithalen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 gedaan; geen resutaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 Als je je computer ooit overclockt hebt kun je is proberen van dat terug normaal te laten lopen. Je kan mischien ook eens nakijken of de cpu niet te warm loopt. Hansje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 vreemd is dat ie al jaren geen problemen heeft gegeven; is iets van de laatste 2 weken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 Om Windows Me goed te kunnen gebruiken is een volgende configuratie meer aan te raden: Minimaal een Pentium II of Pentium III 300 Mhz met 1 à 2 Gb vrije ruimte en zeken 100 Mb intern geheugen. Zeker met de nieuwe mogelijkheden van Windows Me op het gebied van video bewerking is een dergelijk systeem een minimum Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 voldoet aan alle bovenstaande criteria...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 heb je al je systeem teruggezet naar een herstelpunt van voor de tijd dat je problemen kreeg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 heb zelfs al schone installatie gedaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 he dat ik heb ook gehad met windows XP en 2000 op me AMD 300mhz, gebeurde er ook helemaal niks meer. Post je systeem eens, want WinME met een 486 gaat beroerd volgens mij.. Hoeveel geheugen zit erin? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen