anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Delen Geplaatst: 20 december 2003 Ik heb een Digi camera onder de kerstboom liggen. (wordt door een cobra bewaakt :D , dus niet langs komen) Die gebruikt Compact Flash 1, nu zijn er ook cf readers. Double check : kunnen deze readers ook de snellere CF Ultra aan ? Volgens mij moet het kunnen . Iemand ervaring mee of zo ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 allemaal 1 pot nat :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 Ja, dat kan prima, compact flash is compact flash. Bedenk als je zo'n 'snelle' compact flash kaart gaat aanschaffen of dat wel echt nuttig is. Lang niet alle camera's kunnen een beetje snel schrijven naar zo'n kaart. (kijkt opzij, ziet eigen camera liggen) Ik heb dus zo'n geval, prima camera maar schrijft en leest van een cf kaart echt ongelooflijk langzaam. Wat voor een kaart je erin propt het gaat allemaal even traag. Om een foto weg te schrijven (1mb p/s) heeft i ruim een halve minuut nodig. Met dat soort camera's heeft een snelle kaart ook geen zin, tenzij je hem ook met een reader voor data transport gaat gebruiken natuurlijk. Scenic20 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen