anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Delen Geplaatst: 20 december 2003 Hallo iedereen, Ik heb laatst onze windows van ME naar XP Pro geupdate. Alleen doet de printer het nu niet meer. :( Ik heb de software al tig keer overnieuw geinstalleerd. Zouden jullie weten hoe ik de printer weer aan de praat krijg? Het is een HP deskjet 3820 en hij zit op de LPT1 poort. Alvast bedankt :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2003 Mogelijk een nieuwe driver downloaden bij HP en die installeren. Als dat niet werkt, is er veel meer informatie nodig: - Welke meldingen krijg je? - Wat zijn de instellingen in de eigenschappen van de printer? - Enz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2003 Er is geen melding. De computer kan de printer niet vinden. niet via usb en parrallel. :-? Geert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2003 Dat duidt op een voeding van de printer die niet voldoende capaciteit heeft. Een vriend van me had eens zijn voeding verwisseld en kreeg ook de foutmelding dat de computer zijn printer niet kon vinden. Dat was een nieuwe printer, dus HP gebeld en een nieuwe voeding ontvangen. Daarna geen probleem meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2003 Maar bij win me deed ie het nog en bij xp niet meer. Dus het zel wel niet aan de voeding liggen want als je de printer aanzet brandt het groene lampje wel! :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 WinUpdate draaien en kijken bij "device drivers" "apparaatdrivers" of ie nieuwe drivers detecteert en aangeeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 Ik denk dat de software die je voor de printer had niet voor xp bedoeld is. Op [url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/static_software_select?lc=nl&cc=nl[/url] kan je alle drivers van hp downloaden, ook voor xp. Hansje Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen