anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Delen Geplaatst: 19 december 2003 't klinkt misschien belachelijk :oops: maar heb een probleempje met m'n muis: die wil maar niet mee (vooral naar rechts bewegen is moeilijk) Ik heb al geprobeerd 't probleem op te lossen door de snelheid aan te passen, maar dat haalt niks uit. Het is een draadloze muis, ligt daar het probleem misschien? In 't begin had ik geen probleem, sinds enkele dagen wel. Weet niet wat er gebeurd is... Kun je me helpen, aub? THX! :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 Zou een virus kunnen zijn. Ook zou het contact tussen de muis en de ontvanger aan je PC niet goed kunnen werken. Bijvoorbeeld omdat de batterijen leeg raken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 denk niet dat het aan batterijen ligt, want m'n computer is amper een maand oud. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 Je moest eens weten hoeveel batterijen er al ver leeg zijn als je ze nieuw uit de verpakkig haalt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 Bovendien zijn er muizen waarvan de batterijen al na 2 weken de geest geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 Probeer anders eens nieuwe batterijen, en zet de ontvanger eens dichter bij de muis. Kijk of er toevallig een ander apparaat is die met je muis ana het ruziën is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 is het een gewone muis? in dat geval kan het stofaanslag zijn op de wieltjes die de balbeweging omzetten in een electrisch signaal. maak het ding open aan de onderkant en kijk of de wieltjes aanslag bevatten. dan verwijderen dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 Is het toevallig ook een optische muis? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen