anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Delen Geplaatst: 19 december 2003 Ik heb een desktop PC liggen op mijn bureau onder de monitor. Nu voel ik die PC nogal trillen via het bureaublad. Zijn er dopjes of rubers of iets dergelijks dat dit trillen kan verminderen. De PC van het bureau afhalen is helaas geen optie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 In elke supermarkt bijna zijn wel van die zelfplakkende viltjes ed te vinden ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 Als de harddisk de trilling veroorzaakt, kun je hiervoor speciale rubber brackets kopen, die de trilling opvangen. Het kan overigens ook gewoon een resonantieprobleem zijn. Dan helpt vaak het iets hoger of lager plaatsen van de schijf al behoorlijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2003 Je kan ook een andere kast kopen, er zijn hele mooie! Je hebt ze met speciale pootjes eronder.. Deze kasten zijn speciaal ontworpen tegen het trillen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen