anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Delen Geplaatst: 17 december 2003 ik ben een externe HD gekocht met usb aansluiting.nu gaan de overdrachten bij een vriendje van mij veel sneller dan bij mij..heeft dit misschien te maken met usb1.0 en usb2.0 en zo ja hoe kan ik er voor zorgen dat het bij ook sneller gaat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 door een usb 2.0 pci kaart in je pc te zetten, of door een moederbord met usb 2.0 te kopen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 ik heb een epox 8rda+ daar zit als het goed is al usb 2.0 op toch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 volgens mij wel.. heb die zelf namelijk ook gehad. echter bedenk ik me zo, dat met bijvoorbeeld windows XP de nieuwste Servicepack nodig was voor USB 2.0 gevalletje; RTFM (dus ff boekje pakken, en zelf even opzoeken!) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 weet iemand of je usb 2.0 moet instaleren of dat hij automatisch usb 2.0 is en geen usb 1.0? als ik mijn externe HD aansluit op mijn computer krijg ik de melding.Snel USB apparaat aangesloten op trage hub. en dan staat erbij dat er geen snelle usb hostcontrollers zijn op deze computer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen