anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Delen Geplaatst: 17 december 2003 HP psc 1110. ik probeer de printer te installeren maar als ie aan gaat dan gaan er lichtjes knipperen en de cartridges-houders gaan niet naar t midden als ik t klepje opendoe. wat erg. wat moet ik doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 nou. de cartridges zitten erin, maar hij reageert nog steeds gek of niet. please? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 Heb je 'm net nieuw gekocht? En volgens de handleiding geïnstalleerd? Terugbrengen dan! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 heb je eerst de drivers geinstalleerd en dan pas de printer aan gesloten of andersom vaak nieuwe dingen moet je eerst zorgen voor de driver en dan pas het apparaat aansluiten even de gebruiksaanwijzing lezen hierover Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 oh. wat zijn drivers? ik zal uitleggen wat ik heb gedaan. - computer aan - software installeren (zowel met als zonder USB-kabel geinstalleerd) - printer aan dat ding begint te knipperen. gaat dan uit. dan druk je m aan en dan gaan er knopjes knipperen. cartridges hebben we er handmatig ingekregen. maar dan doet ie niks meer. (windows xp hebben we) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 ok. dat probleem is opgelost het lag aan een stikkelvel met bijbehorende barcode. nu het volgende problemen. de installatie kan niet voltooid worden omdat ie een bepaald bestand niet kan vinden :s Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 bij mijs is alles gelukt, ik heb alleen bewust de inktpatronen niet geinstalleerd, omdat ik hem gekocht heb voor het scannen, en eerst wilde zien of hij dit wel goed deed.....nu zit er een heel mooi scanknopje op de scanner, alleen dat werkt dus niet...sterker nog....dat doet helemaal NIKS! kan het liggen aan het feit dat ik de inktpatronen niet geinstalleerd heb misschien? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen